-Vele doorgroeimogelijkheden
-Je wordt geholpen bij het behalen van je doelen
-Blik voorruit
-Balans tussen werk en privé is goed
-Goede werksfeer
-Leuke omgang met je collega's
-Genoeg uitdaging
MA-IT is een middelgroot bedrijf wat aanvoelt als een klein bedrijf. Korte lijnen en de mens staan centraal. Geen nummer maar een belangrijk tandwiel in het geheel. Een leuk jong bedrijf maar toch veel kennis en ervaring. Dat maakt het dynamisch en uitdagend maar toch veilig.
Cons
Geen kunnen vinden, overal is wel wat maar dat wordt goed opgepakt en altijd in gesprek gebleven. Dus ook bij conflict of calamiteit reageert deze werkgever goed. Dit is natuurlijk wel als dit ook wederzijds is.