Studententeam - Anonymous employee Acknowledge Employee Review

5.0
14 Dec 2025
Anonymous employee
Recommend
CEO approval
Business outlook

Pros

-Goede sfeer -Directe Bedrijfscultuur -Goede secundaire voorwaarden

Cons

- Je moet zelfvertrouwen hebben en feedback kunnen ontvangen.

Explore other reviews about Acknowledge

5.0
15 Oct 2024
Recommend
CEO approval
Business outlook

Pros

Ik werk inmiddels een jaar bij Acknowledge en ik heb het hier ontzettend naar mijn zin. Vanaf het begin voel je dat er veel vertrouwen wordt gegeven, wat zorgt voor een prettige werksfeer waarin je je gewaardeerd voelt. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en je krijgt de kans om verantwoordelijkheid te nemen over je projecten. Dat geeft een enorme boost in motivatie en groei, zowel op professioneel als persoonlijk vlak. Het team is behulpzaam en je merkt dat iedereen bereid is om met elkaar mee te denken. Successen worden gevierd en er is veel ruimte om te leren van elkaar. De balans tussen werken en ontspannen is goed; er wordt serieus gewerkt, maar er is altijd ruimte voor een dolletje of een potje tafeltennis. Als je op zoek bent naar een werkgever waar je zowel professioneel als persoonlijk kunt groeien, dan is Acknowledge zeker een aanrader!

Cons

Acknowledge is een bedrijf waar je veel ruimte krijgt om te groeien, maar dat kan soms betekenen dat je snel veel verantwoordelijkheid krijgt. Dit kan voor sommige mensen overweldigend zijn als ze niet gewend zijn aan die zelfstandigheid. Binnen een dynamisch bedrijf zoals Acknowledge kunnen prioriteiten snel verschuiven. Dit biedt veel afwisseling, maar kan ook lastig zijn als je meer stabiliteit en voorspelbaarheid in je werk zoekt.

1
5.0
20 Nov 2024
Recommend
CEO approval
Business outlook

Pros

Lijnen zijn kort. Deuren staan letterlijk open, iedereen (ook management) is aanspreekbaar. Desondanks is het GEEN chaos met de deuren open, integendeel. Er wordt professioneel en geconcentreerd gewerkt. Met fijne momenten in de kantine, darten/tafeltennis of tafelvoetbal. Maar als je daar niet aan mee wilt doen is dat óók oké! Iedereen is van nature zeer vriendelijk. Je kan echt jezelf zijn. Je carrièrepad is bespreekbaar vanaf dag 1, waarbij de Ackadamy een belangrijke en fijne rol speelt. Het heft ligt echter in eigen handen, waarbij je een realistisch beeld en concreet plan moet hebben over wat je met je carrière zou willen. Omdat het bedrijf een gezonde groei meemaakt zou je de organisatie dynamisch kunnen noemen. Maar niet zo dynamisch als een start up o.i.d. Hierin liggen dus ook kansen bij het vormgeven van je carrière. Zelf ben ik intern doorgestroomd naar de B.I. afdeling waar het erg prettig werken is.

Cons

Ik ervaar eigenlijk geen minpunten! Wat anderen als minpunten zouden kunnen zien is doordat het bedrijf groet, de processen of werkwijzen aan verandering onderhevig kunnen zijn. Daar moet je dan wel mee om kunnen gaan. Kortom echt top!

See reviews by: Helpful|Rating|Date|All